שירותים נלווים

חוות דעת חשבונאיות

לעיתים נדרשת חוות דעת חשבונאית בסכסוכים משפטיים והליכי בוררות כגון: מחלוקות עסקיות בין שותפים ובעלי מניות, מחלוקות פיננסיות בהליכי פרידה וגירושין, העדפת נושים וקיפוח זכויות מיעוט.

כאן, מתבטא היתרון שלנו כרואי חשבון ועורכי דין המביטים על מכלול הדברים בצורה רחבה ויכולים להנחות ולכוון לפי העניין.

חוות דעת חשבונאיות נוספות עבור לקוחות יערכו גם במקרים הבאים:

חוות דעת לבעלי שליטה ושותפים.

– אימות דיווחים ומיצגים חשבונאיים.

– חוות דעת חשבונאיות ללקוחות וספקים.

חוות דעת חשבונאית לבנקים וחברות ביטוח.

– חוות דעת חשבונאיות כחלק מדרישות מכרז.

– חוות דעת חשבונאית עבור משקיעים, בנקים.

חוות דעת חשבונאיות למנהלי עיזבון וכונסי נכסים.

הערכת שווי נכסים בעת מחלוקות עסקיות ומשפחתיות.

חוות דעת חשבונאית במקרים של חדלות פירעון ופשיטות רגל.

– הערכת היקפי נזקים שמקורם באירועים חיצוניים (נזקי איתני טבע, אירועים ביטחוניים וכיו"ב).

 

הערכות שווי ובדיקות נאותות

– בדיקות נאותות.

– הערכות שווי ותחזיות כלכליות לקראת השקעה ברכישת נכסים או עסקים.

 

ליווי עסקי יעוץ כלכלי

הנהלת חשבונות

שירותי הנהלת חשבונות הינם התשתית לכל טיפול חשבונאי, מיסויי או משפטי הקשור בתוצאותיו העיסקיות ומצבו הכספי של הגוף המדובר. הנהלת חשבונות נכונה ומדויקת הינה התנאי המקדים על מנת שהעסק, בעליו, לקוחותיו, ספקיו, המשקיעים הפוטנציאליים בו ואף רשויות המס יוכלו לאמוד בצורה המדוייקת ביותר את ביצועיו העיסקיים, פוטנציאל הרווח שלו והמיסים שעליו לשלם.
נקודה חשובה נוספת, המהווה נדבך נוסף בניהול חשבונות מקצועי ומדויק של כל עסק, הינו ביצוע הנהלת חשבונות במועד וללא צבירת פיגורים. משרדנו הנותן שירותי הנהלת חשבונות מזה למעלה מ 35 שנה מודע לבעיתיות הכרוכה בביצוע הנהלת החשבונות בפיגור של חודשים רבים כתוצאה מהעברת מסמכי העסק לידי מנהל החשבונות בפיגור זמנים או מנגד לאיחור בהצגת השאלות והבירורים על ידי מנהל החשבונות. פיגור זמנים בביצוע הנהלת חשבונות נכונה ומדויקת לא מאפשר איתור במועד של שינויי מגמות, בעיות ברווחיות העסק או בתזרים המזומנים שלו. לכן, כדי לוודא ניהול תקין של העסק נדרשים אנשי מקצוע מנוסים וביצוע של הנהלת החשבונות והבירורים הכרוכים בה במועד. כל פשרה קטנה לכאורה על אנשי מקצוע מעולים ואמינים עלולה לגרום נזק רב.
נקודה נוספת, חשובה ביותר, הינה העברת המידע המתקבל מביצוע הנהלת החשבונות לבעלי העסק במועד. מידע שיכול ליהיות קריטי לבעלי העסק ומנהליו אשר "נתקע" אצל מנהל חשבונות עסוק מידי עלול להביא להחמצת הזדמנות או לתקלה עיסקית. עובדי מחלקת הנהלת החשבונות במשרד אנגל בקשי ושות', רו"ח מתודרכים עיקבית למתן שירות איכותי ומקצועי, תוך תקשורת רציפה עם הלקוח וזמינות מלאה של שותפי המשרד לממצאיהם. כל דיווח מהותי מועבר לרואה חשבון האחראי ומטופל מיידית על ידו.

עיקר השירותים המסופקים על ידי המחלקה הינם:

  • הנהלת חשבונות חד צידית/כפולה לחברות ולעצמאים.
  • דיווח חודשי/דו-חודשי לרשויות המס (מס הכנסה ביטוח לאומי ומע"מ).
  • עיבוד תלושי שכר לפי הנחיות שוטפות מהלקוח.
  • דוחות תוצאתיים תקופתיים בהיבטים שונים לפי צרכי הלקוח.
  • ייעוץ שוטף בנושאי ניהול העסק ותכנון המס.

נשמור על קשר?

הצטרפו לרשימת החברים שלנו ונעדכן אתכם במידע חשוב לבעלי עסקים ומנהלי חברות.

מעוניינים בפגישת ייעוץ מקצועי ללא עלות? הרשמו עכשיו: